Polityka zwrotów i reklamacji
Polityka Zwrotów
1.W przypadku gdy produkt jest zniszczony lub uszkodzony
1.a Kwiaty cięte ,bukiety, wiązanki należą do towarów nietrwałych i szybko psujących się dlatego tez ze względu na nietrwały charakter zalecamy alby wszelkie uwagi zgłaszać w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania produktu.
1.b Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane i przechowywane w odpowiedni sposób. Jeśli otrzymane kwiaty są uszkodzone lub nieświeże, należy przesłać ich zdjęcie w ciągu 24 godzin od doręczenia. Bukiet oraz każda inna kompozycja z udziałem kwiatów ciętych musi pozostawać w stanie pierwotnym związany i ułożony tak jak został dostarczony musi pozostawać w stanie oryginalnym
1.c Jeśli chcesz zwrócić produkt inny kwiaty cięte, bukiety, wiązanki z powodu jego uszkodzenia, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów określoną w pkt. 4 i zastosuj się do niej. Zwrot takiego produktu jest możliwy w ciągu 14 dni od daty zakupu. Po konsultacji z Tobą zwrócimy Ci równowartość zwracanego produktu.
1.d Wszystkie produkty, które otrzymamy jako uszkodzone lub wadliwe będą sprawdzone przez rzeczoznawcę. Jeżeli okaże się, że przysłany produkt nie nosi znamion uszkodzenia, możemy obciążyć jego nadawcę kosztami, które ponieśliśmy w celu oceny stanu towaru.
1.e Produkty szykowane pod zamówienie klienta nie podlegają wymianie.
2. JEŻELI WYSŁANY PRODUKT JEST BŁĘDNY
2.a Jeżeli otrzymasz od nas produkt, którego nie zamawiałeś, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów określoną w pkt. 3 i zastosuj się do niej. Jeśli skontaktujesz się z nami, zaproponujemy Ci zwrot pieniędzy lub inną dogodną formę rekompensaty.
3 ZWROTY I REKLAMACJE
3.a W przypadku zwrotu produktu opisanych w pkt. 1 lub 3, lub w celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nasza kwiaciarnia telefonicznie tel. 663042966, lub mailowo aga.m55555@wp.pl, lub osobiście w siedzibie firmy Częstochowa al.wolności 16
Niezależnie od wybranego sposobu komunikacji , ważne jest podanie numeru reklamowanego zamówienia. Wszystkie zwroty i reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie, w porozumieniu z klientem.
3.b W przypadku, gdy odsyłasz do nas produkt, zalecamy wybór bezpiecznej przesyłki kurierskiej wraz z pokwitowaniem dowodu nadania paczki. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
3.c Brak podania numeru zamówienia, może opóźnić proces korespondencji.